Forsikring

Enkelte pasienter får dekket sin behandling gjennom privat helseforsikring. Snakk med arbeidsgiver.
Vi behandler pasienter fra bl.a Tryg, If, Storebrand, Sparebank 1, Hjelp 24 og Vertikal. Det er viktig at du kontakter forsikringsselskap før en eventuell behandling. Du tar selv kontakt med ditt forsikringsselskap. Dette kan du gjøre før eller etter du har vært på forundersøkelse hos oss.

  1. Forsikringsselskapet trenger dokumentasjon fra oss og/eller fastlege.
  2. Din sak blir innvilget eller ikke innvilget ut fra undersøkelse gjort hos oss.
  3. Dersom du innvilges behandling via forsikringsselskap, mottar vi en betalingsbekreftelse med ditt saksnummer.
  4. Forsikringsselskapet tar kontakt med oss angående time til forundersøkelse og behandling. Når timen er avklart med oss kontakter forsikringsselskapet deg.
  5. Du skal ikke legge ut for behandlingen. Vi sender faktura med epikrise til forsikringsselskap.
  6. Forsikringsselskap mottar faktura med epikrise og saken avsluttes.